Incentive Travel - Air Tours Business Club
Widget Image
Air Tours Business Club
Śledź nas

Image Alt

Incentive Travel

Łączymy pasję podróżowania ze skutecznością motywowania i budowania relacji.

Wyjazdy firmowe czyli jak budować sukces firmy:

– wyjazdy motywacyjne – wsparcie sprzedaży w Twojej firmie,
– wyjazdy nagrodowe – budowanie marki oraz wizerunku dobrego pracodawcy,
– VIP Adventure & Luxury – ekskluzywne wyjazdy dla partnerów biznesowych.

Wyjazdy motywacyjne stanowią dla nas największe wyzwanie. Doskonale wiemy, jak ważną rolę odgrywają w rozwoju biznesu, dlatego też wspieramy Państwa od samego początku projektu, aż po finalną realizację wyjazdu. Organizując z kolei wyjazdy integracyjne kładziemy duży nacisk na wytworzenie silnych relacji i umiejętności współpracy między uczestnikami wyjazdu. Wisienkę na torcie stanowią wyjazdy dla Państwa VIP-ów, którzy wymagają najlepszego serwisu i zupełnie nieszablonowych atrakcji.

Aerial view of ocean waves and sand on beach
shutterstock_247170817
nowe wartości

Kluczowe cechy oferty:

-organizacja wyjazdów w dowolne miejsca na świecie,
-indywidualne programy uwzględniające cele i potrzeby firmy Klienta,
-niestandardowe atrakcje turystyczne,
-komfort i logistyka na najwyższym poziomie,
-rozwiązania mobilne wspierające wybrane procesy,
-smak sportowej adrenaliny, ekspedycje przygodowe, warsztaty kulinarne, etc.,
-udział ciekawych osób ze światasportu, rozrywki,
-kompleksowość usług.

Rodzaje wyjazdów:

-Leisure
-Adventure
-Kultura
-Luxury
-Wydarzenia sportowe

Obraz13
Obraz9
Obraz6
Obraz16

„Biorąc pod uwagę naszą naturalną granicę, która wynosi około 100 lat, mamy wszelkie powody, by rzucić się w wir życia z odpowiednią dawką inteligentnej lekkomyślności. U kresu życia nie odczujemy satysfakcji z racjonalnego uzasadnienia powodów, dla których NIE zrobiliśmy tego, czego chcieliśmy.”  – „Jak być niedoskonałym” – Stephen Guise.

Etapy tworzenia dobrego programu motywacyjnego:

Wywiad z organizacją, działem, zespołami.
Zasięg programu: czasowy, ludzki, produktowy.
Zasady i narzędzia komunikacji ze wszystkimi podmiotami.
Stworzenie strategii programu: harmonogram oraz prawne i organizacyjne aspekty.
Mechanizm: tworzenie platformy do działań, weryfikacja celów (punktacje).
Realizacja programu.
Wyjazd motywacyjny.
Ocena rezultatów.

Model 3 M: Motywacja – Marketing – Możliwości

Motywacja – słuchajcie i wspierajcie dobre pomysły, niech uczestnicy zdecydują, co konkretnie będzie się działo na wyjeździe wybierając z kilku propozycji. W trakcie wyjazdu zaskoczmy ich niespodziankami. Po wyjeździe zapowiedz następne programy motywacyjne, aby podgrzać motywację na następne miesiące.

Marketing – niech firma żyje wyjazdami długo przed i długo po. Organizujemy imprezy tematyczne przed wyjazdem (np. warsztaty z kuchni azjatyckiej) i po wyjeździe (powtórka z zawodów kartingowych, które odbyły się na wyjeździe). Dzielmy się tymi wydarzeniami w mediach społecznościowych budując zainteresowanie i pozytywny wizerunek.

Możliwości – stawiaj na nietypowe i szalone rzeczy, tak żeby każdy wyjazd był wypełniony atrakcjami 24h – imprezy tematyczne, wycieczki, konkursy, zajęcia sportowe, warsztaty, spotkania z ciekawymi ludźmi itd.

Obraz7
Obraz11
Obraz4
Obraz12
X